4 Augustus: Een rustige Excursie dag - Reisverslag uit Beijing, China van Bart Scholte - WaarBenJij.nu 4 Augustus: Een rustige Excursie dag - Reisverslag uit Beijing, China van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

4 Augustus: Een rustige Excursie dag

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 Augustus 2008 | China, Beijing

Hallo iedereen,

Vandaag hadden we een rusitge excursie.

Eerst gingen we een tempel bezoeken op een hele hoge berg! Die was best wel mooi!
Daar zijn we een hele tijd geweest. We hebben in dat park het heet fragant hill ook nog gelunched! Ik had toen alleen een bord met rijst en het was best lekker!

Daarna reden we nog langs het stadion. En een aantal andere dingen! Toen gingen we met de hele groep lavendel naar een teahouse. Daar hebben we een theeceremonie meegemaakt dat was erg leuk! En daarnqa kon iedereen weer wat kopen maar dat hebben wij niet gedaan!

Toen gingen we naar de silkmarket waar heel veel mensen en wij ook weer geshopt hebben! Ik heb toen een kimono gekocht en die is erg leuk!

Daarna gingen we dineren wat best wel lekker was! Toen s'avonds gingen we naar een acrobatenshow! Dat was erg leuk en mooi om te zien!

Dus vandaag was het een excursie dag die best relaxed was!

Groetjes,

Kitty en paul

• 05 Augustus 2008 - 21:30

Berdi:

Hoi Kitty en Paul,

Wat een mooie foto's. En ja, ze is een plaatje maar zeker op foto 1010565, wat sta je daar mooi op Kitty, die wil ik wel toevoegen aan mijn verzameling. Indrukwekkend wat jullie allemaal zien. Mooie foto's ook van het Olympisch stadion en zwembad, toch wel heel speciaal dat jullie die nu in het echt zien. Hoe is de sfeer nu de spelen bijna beginnen? Merken jullie dat de veiligheidsmaatregelen steeds strenger worden.
    Ben benieuwd naar je theeserviesje Kitty, leuk dat je dat voor zo'n mooi prijsje toch nog hebt kunnen scoren.
    voor jullie is het al weer bijna dag. Ik begin aan de nacht van dinsdag op woensdag. Alvast een goede morgen en maak er maar weer een mooi dagje van.
    Liefs Berdi en gevolg.