8 augustus, rustig dagje en Holland huis - Reisverslag uit Beijing, China van Bart Scholte - WaarBenJij.nu 8 augustus, rustig dagje en Holland huis - Reisverslag uit Beijing, China van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

8 augustus, rustig dagje en Holland huis

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg Bart

08 Augustus 2008 | China, Beijing

Hallo iedereen,

vandaag hadden we een rustig dagje!

Eerst rustig ontbijten. En toen ging mijn vader de koffrs inpakken en ik wat berichtjes schrijven van de voorgaande dagen!

Toen Dat klaar was ging ik met Esther een kimono fotoshoot houden. Dat was erg grappig. En iedereen die ons tegen kwam vond dat erg leuk en mooi enzo. Daarna gingen we heel erg snel lunchen!

Toen gingen we om 15.00 uu naar het Holland Heineken huis gereden!

Dat was erg leuk. We hadden 3 consumtiebonnen gehad! maar verder was het kletsen dineren en tv kijken naar de opening. Maar het sfeertje was erg leuk. En we gingen om kwart voor 12 terug naar het hotel dus toen gaan slapen!

groetjes,

Kitty en Paul

Bart

deel 1 :Paul en Kitty gaan naar China! Wandelen, ook! deel 2: Paul en Bart beginnen een rondreis door de oostkust van Amerika. deel 3: Bart op weg naar Zuid-Afrika