7 augustus, hemelse tempel excursie en voetbal! - Reisverslag uit Tianjin, China van Bart Scholte - WaarBenJij.nu 7 augustus, hemelse tempel excursie en voetbal! - Reisverslag uit Tianjin, China van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

7 augustus, hemelse tempel excursie en voetbal!

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg Bart

07 Augustus 2008 | China, Tianjin

Hallo iedereen,

Het is weer tijd om het weblog bij te werken!

Ik schrijf eerst deze omdat ik die nog het beste weet!

Gister hadden we de excursie van de hemelse tempel! Die was best wel mooi met alle tempels en dingen! Daarna werden we in een markt gezet. Toen heb ik een hele leuke tas gekocht en nog wat andere dingen samen met mijn vader!! We hebben toen in de KFC Gelunched want daar moest je zelf voor zorgen! daarna gingen we nog de lamatempel bekijken die was ook wel leuk!

Daarna gingen we met zijn allen op een plek verzamelen. Toen hadden we even pauze met de bus nadat we een uur gereden hadden! Daarna gingen we met alle groep achterelkaar naar het stadion rijden. Met politiebegeleiding! Want we gingen naar de voetbalwedstrijd NEDERLAND-NIGERIA!!!!! Maar daarvoor hadden we nog even gedineerd met zijn allen in een hotelrestaurant het eten was best wel lekker!

Daarna gingen we dus vanuit het restaurant naar het stadion lopen! Iedereen helemaal vrolijk enzo!

Ook toen we binnen waren! Maar toen moesten we wel nog even op Erika Terpstra wachten. Maar die hebben we uiteindelijk niet gezien. Iedereen was helemaal aan het zingen en die chinezen steeds maar allemaal fotos maken, was wel grapig!!

Er was 1 vak met heel veel nederlanders (300) De rest was allemaal verspreid. Ik dus ook met een aantal van de groep! Maar het was wel leuk en gezellig en we hadden mooie plaatsen! We zaten schuin achter een van de goals naast het scorebord!! Maar het was echt super om dat een keer mee te maken!!

En daarna moesten we nog 2 uur rijden voordat we weer terug waren bij het hotel!!Dus we hebben een hele leuke dag gehad die best relaxed was maar wel super warm!!

Groetjes,

Kitty en paul

• 08 Augustus 2008 - 17:46

Oma:

ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is in het Holland house.