9 augustus, terugreis! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Bart Scholte - WaarBenJij.nu 9 augustus, terugreis! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

9 augustus, terugreis!

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 Augustus 2008 | Nederland, Eindhoven

Hallo iedereen,

vandaag gingen we terugreizen
We moesten op kwart voor 9 bij de bus zijn dus we gingen om half 7 al opstaan!

Eerst gingen we nog ontbijten! En daarna de koffers wegen en naar de bus. We dachten dat onze koffers samen 2 kilo te zwaar waren. Maar dat bleek op het viegveld niet zo te zijn! Want ze waren samen precies 40 kilo ongeveer.

Toen moesten we eerst van China naar Oosterijk vliegen dat was 10 uur en je gaat 6 uur op tijd achteruit. Dus het was een lange dag! Het was heel gezellig in het vliegtuig. Want we hadden in he tmidden stoelen dat waren rijtjes van 3 en dan zaten ik en mijn pa naast elkaar, met niemand erbij! Dus Esthe rheeft een paar uur bij ons gezeten. en gemensergerjenie tgedaan want dat had ik bij mij! Dat was erg gezellig! Toen heeft mijn pa een beetje rondgelopen! Daarna gingen we hem briefjes aan mensen laten bezorgen! Daarna gingen we nog met z'n 3en mensergerjenieten. Dat was erg leuk! Toen daarna waren we even met zijn 2. Daarna kwam Richard nog even kaarten met mij dat was ook erg gezellig!

Daarna in de overstap tussen wenen en amsterdam hadden we even koffie met zijn 6en gedronken. Dat waren. Esther, Haar vader Bert, Ferdinand, Richard en papa en ik. En ik en esther hadden een overgooi spelletje gedaan met een indianetooi! Daarna op Amsterdam nam de hele groep afscheid van elkaar! En toen gingen wij met de schipholtaxi naar huis! En waren we om kwart over 12 thuis.

Onze reis is echt heel erg leuk en indrukwekkend geweest! We willen graag nog eens terug. Maar we zijn ook blij dat we weer thuis zijn!

Groetjes,

Kitty en Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

deel 1 :Paul en Kitty gaan naar China! Wandelen, ook! deel 2: Paul en Bart beginnen een rondreis door de oostkust van Amerika. deel 3: Bart op weg naar Zuid-Afrika

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 7692

Voorgaande reizen:

12 Juli 2019 - 22 Augustus 2019

Bart naar Zuid-Afrika

28 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Bart en Paul naar Amerika

04 Mei 2011 - 08 Mei 2011

Madrid voorjaar 2011

24 Juli 2008 - 24 Augustus 2008

Walk Challenge China 2008

Landen bezocht: