Op weg naar China - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Bart Scholte - WaarBenJij.nu Op weg naar China - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

Op weg naar China

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Bart

23 Juli 2008 | Nederland, Eindhoven

De tassen zijn ingepakt, de adrenaline spuit uit de oren, de stress is niet te meten, maar morgen gaan we op weg naar China. Eerst een tussenstop in Wenen en na een reis van ongeveer 24 uur hopen we in Dalian aan te komen. Daarna volgt Xian, en vervolgens Bejing.

Volgens de berichten kunnen we in onze hotels computeren. Als dat lukt willen we voor de achterblijvers een weblog via familiescholte.waarbenjij.nu bijhouden. Misschien zelfs verluchtigt met foto's!!

Als je zin hebt ben je van harte welkom.

Hartelijke groeten,
Paul en Kitty

• 24 Juli 2008 - 06:27

Odile:

Nou jonge- en oudelui, Veel plezier en lekker chinees eten.

Groetjes,
    Odile

• 24 Juli 2008 - 17:43

Bart En Mama:

Vanochtend hebben we jammergenoeg :( om 5 uur moeten opstaan om Paul en Kitty naar Schiphol te brengen. Het was wel heeeeeeel erg vroeg.
    Jullie zitten nu weer in het vliegtuig in Wenen en steigen nu omgeveer op om naar China te vliegen.
    En hoe was de rondrit in Wenen?
    En hebben jullie nu eindelijk echte sacher torte gegeten.

groetjes bart en mama

• 24 Juli 2008 - 18:51

Bernard:

Goede reis en een goed thuiskomen. Dat is het belangrijkste. Geniet en ik kijk regelmatig mee op deze website.

• 24 Juli 2008 - 18:53

Julie/Niels/Zoë/Jens:

Goede reis, heel veel plezier en geniet met volle teugen. Hopelijk kunnen jullie inderdaad foto's plaatsen, wij zijn heel benieuwd.