reisdag naar Orlando - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu reisdag naar Orlando - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

reisdag naar Orlando

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

vandaag was niet zo'n interessante dag, we zijn begonnen met naar een markt te gaan waar niks aan was, daarna gingen we naar het nationaal archief. Daar konden we dingen als de grondwet en zulke belangrijke documenten zien. Dat was op zich wel grappig om te zien. Toen zijn we naar het vliegveld gegaan en hebben we daar heel lang moeten wachten op onze vlucht, want we waren veel te vroeg. Toen we aan waren gekomen huurden we een auto en reden we naar het hotel en daar waren we half 11 ongeveer. Toen moesten we nog avond eten dus waren we naar de Mc Donalds gegaan.

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Bart

deel 1 :Paul en Kitty gaan naar China! Wandelen, ook! deel 2: Paul en Bart beginnen een rondreis door de oostkust van Amerika. deel 3: Bart op weg naar Zuid-Afrika