Dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

We zijn eerst naar het VN gebouw gegaan op de 4e dag. Maar we zijn niet naar binnen gegaan maar hebben het alleen van buiten bekeken. Het zag er niet heel erg speciaal uit vond ik. alleen de vele beveiliging en vlaggen maakten het anders. Daarna hebben we de metro en bus gepakt om bij het sport complex van de New York Giants te komen. Daar hebben we een uur in een mooi georganiseerde rij gewacht. Totdat de chaos uitbrak en iedereen op een hoopje ging staan. Het was erg leuk om de training te zien, en aan het eind werden door een paar spelers handtekeningen uitgedeeld, waar ik er ook 4 van heb gelukkig. Op de terug reis hebben we het New Yorkse rush hour mee gemaakt, het verkeer stond erg stil dus deden we een half uur langer over de terug weg. Toen we weer terug in Manhatten waren zijn we nog even in de St. Patrick cathedral geweest, het was alleen jammer dat ze aan het renoveren waren en er veel steigers binnen stonden. Daarna zijn we in de metro gestapt om iets te gaan eten en toen vonden we een leuk pleintje bij Union Square waar we hebben gegeten.

• 01 Augustus 2015 - 18:01

Marjan:

Gaaf hoor, de New York Giants. Begint het bij Bart ook weer te jeuken?

• 02 Augustus 2015 - 02:23

Paul:

Ik geloof dat dat jeuken wel meevalt. We hebben vandaag wel een echte Giants-pet gekocht. Die krijgt hij van mij omdat hij 3 achten op zijn eindlijst had. Bart loopt er al de hele dag mee ter pronken.