2e dag washington - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu 2e dag washington - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

2e dag washington

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

op onze 2e dag in Washington hebben we ontbeten bij de subway en hebben daarna de metro gepakt naar het Pentagon. Het Pentagon is alleen een best lelijk gebouw kwam ik toen achter. Het monument wat er lag voor de aanslagen daarop die zijn gebeurd op 9 september was l mooi. Daarna zijn we me de metro naar Arlington gegaan. Dat is de nationale begraafplaats met allemaal veteranen en waar John F. Kennedy ligt. Het was erg indrukwekkend om dat allemaal te zien, we zagen ook de wisseling van de wacht bij het graf van de onbekende soldaat. Daarna zijn we naar de metro toegelopen. Toen zijn we naar het theater gegaan waar Lincoln is doodgeschoten en zijn we daar ook ingeweest en kregen we een presentatie. Dat was denk ik wel leuk alleen was ik in slaap gevallen, maar papa vond het leuk. Toen we daar klaar mee waren zijn we richting het museum gelopen voor lucht en ruimte vaart. Papa vond dat heel leuk en werd helemaal enthousiast daarvan. Toen we daar klaar waren zijn we weer via het witte huis richting ons hotel gelopen en hebben we ergens onderweg nog wat gegeten.

• 06 Augustus 2015 - 23:00

Marjan:

Zo Bart, dat was wel een moeilijke middag, zo te lezen. Eerst in slaap vallen bij een presentatie en dan mee moeten naar een museum dat papa leuk vindt. Ik hoop dat jij het toch ook interessant hebt gevonden.