Dag 5 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

Op onze laatste dag in New York besloten we wat rustig aan te doen na alle eerdere drukke dagen. Toen we op zijn gestaan hebben we aan de overkant van ons hotel broodjes gekocht en zin we daarmee naar Central Park gereisd. We ontdekten daar een nieuw stukje van Central Park wat we nog niet hebben gezien, dus dat was erg leuk. Daarna zijn we naar het MOMA gegaan. Daar heeft papa zich goed ingehouden en hij is niet te lang naar schilderijen gaan kijken. Na afloop zijn we toen nog even naar beneden gelopen en heb ik op een geheel wit schaakbord met een Amerikaan geschaakt. Daarna hebben we even door de stad gelopen nog en lekker uitgebreid geluncht in het centrum. Maar de lunch was zo groot dat ie voor ons als avond eten gold. Toen zijn we met een volle maag in de metro naar Coney Island gegaan. Het was erg verassend hoe het er daar uit zag met het grote pretpark daar. daar achter lag de boulevard en strand. Het gaf je daar een erg rustgevende en gezellig sfeer om lekker even van het drukke stads leven in New York te ontspannen. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan om nog even te ontspannen voor we New York verlaten

• 03 Augustus 2015 - 23:20

Marjan:

Hoi Bart en Paul,

dat is dan meegevallen Bart, in het MOMA. Maar wellicht vond je het er zelf ook wel leuk?
    Lijkt me wel lastig, schaken wit tegen wit. Speelde je ook met alle stukken of kon je je eigen stukken nog wel herkennen?
    Wel een lekkere rustige dag gehad, zo te lezen. En nu op naar Washington.

Groetjes, mama