2e dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bart Scholte - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

29 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

toen we op waren gestaan zijn we eerst gaan ontbijten in het hotel. Daarna gingen we naar Central Park waar we fietsen hebben gehuurd. Daarmee hebben we toen eerst een tijd door Central Park gefietst wat erg leuk was. We hebben toen ook in Central Park geluncht. Toen bedachten we dat we nog naar Rockefeller wilden en besloten we daarheen te fietsen door dat chaotische verkeer in New York. Het was een hele puzzel met al die straten en files van toeterende auto's en bussen maar het was gelukt. Toen hebben we daar kunnen genieten van het mooiste uitzicht in New York op de 70e verdieping. We besloten daarna dat we eigenlijk nog wel verder konden fietsen, en zijn toen naar Ground Zero gefietst. Dat viel niet mee, omdat we op een gegeven moment op de snelweg belandden. Toen we bij Ground Zero waren aangekomen hebben we naar de One world tower en het 9/11 memorial gekeken. Daarna hebben we daar in de buurt de fietsen ingeleverd en zijn we op zoek gegaan naar iets waar we konden eten. Dat hebben we gedaan in Soho een vrij hippe wijk in New York. Na het eten besloten we nog even naar Times Square te gaan wat er erg gaaf uit zag in het donker met alle grote reclame borden en straatartiesten.